Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 09:30:05 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/11835 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Jursi küla, Lause// Sanniku-Peetri, 
Saare maakond, Saaremaa vald, Jursi küla, Lause// Sanniku-Peetri 
(Omapuhasti, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevööndis, 
ehitusteatisekohustuslik ehitis, seaduse järgi otsest kooskõlastuse vajadust 
pole, kui ei soovi kooskõlastada, saate loobuda.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26989827>  (menetlus nr: 
431897), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister